Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
Já sice Mana nemám,ale jezdí se mnou na firmě spousta kolegů co ho mají,a shodují se na tom,že je to držák,kvalitní auto,akorát trochu nenažraný.
Ideální co se týče jezdivosti a spotřeby je stará 8.163.
Jo,u Mana je potřeba dát pozor na Diferák,rádi a často odcházej,víceméně se dá říct že jek má man najeto k 800 tisícům,tak padne diferák,jsou na ně slabí,důležité je pravidelně měnit olej a dodržet specifikaci výrobce.Takže jestli hučí diiferenciál,nebo je prostě hlasitý,tak tě investice nemine
Ideální co se týče jezdivosti a spotřeby je stará 8.163.
Jo,u Mana je potřeba dát pozor na Diferák,rádi a často odcházej,víceméně se dá říct že jek má man najeto k 800 tisícům,tak padne diferák,jsou na ně slabí,důležité je pravidelně měnit olej a dodržet specifikaci výrobce.Takže jestli hučí diiferenciál,nebo je prostě hlasitý,tak tě investice nemine
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř črc 20, 2011 5:19 pm
- Bydliště: praha
MAN 8.163 LC
Zdravím všechny nadšené truckaře,
od příštího roku to vypadá, že si na firmě uděláme vlastní špedici a tak jsem tak na rychlo projížděl inzerci s ojetými náklaďáky do 3,5t s pevnou skříní a sklopným čelem.
Co říkáte na tohoto: 8.163 LC ?
Zajímala by mne spolehlivost, spotřeba, ceny náhradních dílů (resp. ceny dílů za běžné servisy - řemeny, brzdy, kladky, podvozek apod.). Jak vypočítat amortizaci. A jak by spolehlivě dlouho dokázal sloužit, když by průměrně v měsíci najel okolo 4500 km, naložen 1-2 t materiálu? Jak rychle by se opotřebovávali pneu?
Kolik se v průměru za tento vůz platí povinné ručení, či jak je to všeobecně s pojistkami?
Zboží bychom pojišťovali již na rampě při předání řidiči formou EXW.
Prosím o pár rad a zkušeností, ještě truckem nezkušenému Smile
Díky moc !
od příštího roku to vypadá, že si na firmě uděláme vlastní špedici a tak jsem tak na rychlo projížděl inzerci s ojetými náklaďáky do 3,5t s pevnou skříní a sklopným čelem.
Co říkáte na tohoto: 8.163 LC ?
Zajímala by mne spolehlivost, spotřeba, ceny náhradních dílů (resp. ceny dílů za běžné servisy - řemeny, brzdy, kladky, podvozek apod.). Jak vypočítat amortizaci. A jak by spolehlivě dlouho dokázal sloužit, když by průměrně v měsíci najel okolo 4500 km, naložen 1-2 t materiálu? Jak rychle by se opotřebovávali pneu?
Kolik se v průměru za tento vůz platí povinné ručení, či jak je to všeobecně s pojistkami?
Zboží bychom pojišťovali již na rampě při předání řidiči formou EXW.
Prosím o pár rad a zkušeností, ještě truckem nezkušenému Smile
Díky moc !
MAN Le 160 C (r.v. 2001 - zkrácení převodu dif.)
MAN Le 160 C (r.v. 2001 - zkrácení převodu dif.)
Zdravim, před měsícem jsem si pořídil MAN LE 160 C s novou nástavbou od NAVARY. A potřebuju poladit pár věcí. Jelikož auto také používám na vyvážení hlíny ob bagru, tak by se mi hodil kratší diferák. Jednička a zpátečka jsou strašně dlouhý a na úkor toho mi trpí spojka jako prase. Když je to na silnici tak je to ok, ale když je to nějaký terén, kde jsou kola trošku zabořený a nedej bože do kopce tak je to peklo.
Nenajde se tu někdo, kdo by měl kratší diferák a případně má zkušenosti s touhle přestavbou ? Díky Martin 607 629 645
Zdravim, před měsícem jsem si pořídil MAN LE 160 C s novou nástavbou od NAVARY. A potřebuju poladit pár věcí. Jelikož auto také používám na vyvážení hlíny ob bagru, tak by se mi hodil kratší diferák. Jednička a zpátečka jsou strašně dlouhý a na úkor toho mi trpí spojka jako prase. Když je to na silnici tak je to ok, ale když je to nějaký terén, kde jsou kola trošku zabořený a nedej bože do kopce tak je to peklo.
Nenajde se tu někdo, kdo by měl kratší diferák a případně má zkušenosti s touhle přestavbou ? Díky Martin 607 629 645
Než začneš cokoli zkoušet , nejprve požádej někoho kolem Tebe , kdo to má jestli vůbec je to k něčemu...aby se nestalo , že budou trošku zkráceny kvalty a šestka na dálnici, kvůli spotřebě. Já měl dva tydle Many a jezdil s nimi 10 let
,ale ty malé kola jsou stejně zapadivši,všude a hned , než se vyučtuješ......Na jaře ,když je zem kyprá je to nejhorší. Potom se to hodně zlepší a nesmí pršet. Kupodivu , přesto ,že trpíš Ty i auto , tak hodně vydrží u]Toto auto je na převoz bagru a ne pod bagr.......[/u]
,ale ty malé kola jsou stejně zapadivši,všude a hned , než se vyučtuješ......Na jaře ,když je zem kyprá je to nejhorší. Potom se to hodně zlepší a nesmí pršet. Kupodivu , přesto ,že trpíš Ty i auto , tak hodně vydrží u]Toto auto je na převoz bagru a ne pod bagr.......[/u]
Ani nevím,jestli ty prachy mají cenu,za kterou to všichni děláme
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host