Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
....
a jako proč, taky jsem ho splašíl za 7tis. jak v jablonci tak za 7+ nějakou stovku tady u nás.... jsem ho důkladně zjuknul a snad starý lopatky poznám.... tlačí dost, jen si pěkně popískává a olej neháže.... tak nevidím v tom problém...
-
- Příspěvky: 4521
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
-
- Příspěvky: 4521
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Tesi - JJ stoji, ten co ju kupil ,tak kupil i zadlzenu firmu ale akosi toho pana teraz nemozu najst. Nieje toho boha co by to vsetko prevzal a zaplatil.... Pastika to teda bola,bola polozena 2krat na pravu stranu a rovnana bagrom... No a motoricky, hmmm jeden clen fora by to nazval, ze to bola pleskacka
Posli mi prosim cez SZ kde si ju na drazbe nasiel , dik
Posli mi prosim cez SZ kde si ju na drazbe nasiel , dik
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř bře 05, 2014 10:17 pm
- Bydliště: Pod Šmukýřkou 10,Praha 5
Ahoj všem,měl bych dotaz ohledně motoru 10v.Jedná se mi o výměnu 10v bez turba za 10v turbo,provozovaný v jeřábu AD20T,za kterým tahám 16 tunový přívěs s ročním nájezdem cca 10 000km.Jaké máte zkušenosti s motory od Křístka či Chovance,bude vhodný pro tuto soupravu,uchladí se atd.Děkuji za každou radu a zkušenosti
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř bře 05, 2014 10:17 pm
- Bydliště: Pod Šmukýřkou 10,Praha 5
S nájezdem 10.000 km ročně jsou vyhozený peníze i ta 12V. Ta investice se ti nemůže nijak a nikdy vrátit.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř bře 05, 2014 10:17 pm
- Bydliště: Pod Šmukýřkou 10,Praha 5
Pokud by to šlo i bez turba, jsem pro. Jde mi o to, že mám práci po celém středočeském kraji, na vleku si vozím materiál (nejeřábuju na zakázku), jeřáb používám k výkonu povolání v energetice a potřebuji zrychlit přesuny. Ve stávajícím stavu přejet Brdské kopce nebo okolí Slap je na hodně dlouho a chudák motor.
Další variantou je, že kvůli práci v Praze budeme muset vyměnit celý podvozek za E V. kvůli zónám a je otázkou, co tomu bude říkat turbo tam.
Další variantou je, že kvůli práci v Praze budeme muset vyměnit celý podvozek za E V. kvůli zónám a je otázkou, co tomu bude říkat turbo tam.
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon kvě 28, 2012 4:31 pm
- Bydliště: praha
Re: Motory 10V TURBO a EURO1
niejaké sočasné info z provozu EURO 1 a 2 TATER a za kolik může být motor a kde nějaké mohou být?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů