
Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
- Dusan_TA650
- Příspěvky: 422
- Registrován: pát zář 04, 2009 6:17 pm
- Dusan_TA650
- Příspěvky: 422
- Registrován: pát zář 04, 2009 6:17 pm
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10938
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10938
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Tak,poreferuji od kvalitě Transitů,kolega co parkuje na stejném parkovišti jako já si pořídil ze španělska Transita,R.V.2005,dlouhá verze,polovysoká,zadní náhon tuším 125T350,jezdí rozvozy po Praze a po čechách,AutoKelly,má ho momentálně druhým rokem,první závada co ho potkala byl řvoucí diferenciál,respektive hučel jak prokoplej,takže se dělaly vstupní ložiska ,dobrý,jezdil,jezdil,po roce odešlo Turbo,dobrý,dalo se nový,jezdil,po půlroce odešlo druhé Turbo,opravil a pak už to šlo v rychlém sledu,začal opět hučet diferenciál,prý tentokrát kolová ložiska na zadní nápravě,ještě než to stačil dát opravit,tak se začala rozsvěcet kontrolka motoru,auto ztrácelo tah,šlo místy i na tři válce a pekelně hulilo,jindy se zas splašilo a jelo jak utržený,ovšem zase hulilo jak Tatra,vždy po chcípnutí,závada zmizela na nějakou dobu a pak si auto postavilo hlavu,a nenastartovalo vůbec,kontrolka svítila,tak to dal do Charouze na opravu,předběžná cena nejdříve 7000 kč,vyměnili jakési čidlo,nic,další oprava předběžná cena 40 000kč,vyměnili vstřiky,nic,stále nejelo,takže tedy další oprava,repas čerpadla,čistění celé podávací větve a nádrže,cena opravy již činila 70 000kč a auto se odtamtud vráilo,nicméně diag svítí,a jede na tři válce,okamžitá reklamace,opět vzali do opravy,měnilo se ještě nějaké čidlo,suma sumárum,pán má nyní zaplatit cca 100 000kč za vstřikovací soustavu,a turbo,nicméně auto stále nejede tak jak má,a Ford si už neví rady,ale zaplatit to někdo musí protože prokazatelně vše dávali nové
Teď řeší řídící jednotku a majitel je z toho už na prášky,auto měsíc v servisu nepojízdné,prachy zdrhají a nic z toho...

Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu

- Dusan_TA650
- Příspěvky: 422
- Registrován: pát zář 04, 2009 6:17 pm
No tak já za měsíc končím, jen jsem zvědavej za jak dlouho skončí auto, ty elektro krávoviny stojí za to
. Ale vše OK (od servisu) "jen" nyní neustále svítí kontrolka chybné funkce dřív zhasla třeba po dnu a teď néé a néé už týden svítí, zatím to jede normálně
. Jinač je to 85T280 předokolka.

A kdybych to měl pohanit tak se mi nezdá místo kolem pedálu plynu - orvanej je tudíž tapecírunk, tapecírung je i orvanej na podběhu od věčného nastupování/vystupování a řadící páka se mi zdá lepší na podlaze, ty lanovody či jak to je stojí za to. Oproti starýmu Transitu nebe a dudy, člověk tam konečně sedí normálně a ne s čelem hlavy u horní hrany okna.



A kdybych to měl pohanit tak se mi nezdá místo kolem pedálu plynu - orvanej je tudíž tapecírunk, tapecírung je i orvanej na podběhu od věčného nastupování/vystupování a řadící páka se mi zdá lepší na podlaze, ty lanovody či jak to je stojí za to. Oproti starýmu Transitu nebe a dudy, člověk tam konečně sedí normálně a ne s čelem hlavy u horní hrany okna.

- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10938
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
martan01: Já jsem měnil pouze ty ložiska a jednu jeho zajišťovací matici, kterou mi vyrobil soustružník. Na cenu se zítra zeptám, myslím, že se obědnávaly z německa.
Jinak k tomu autorizovanému servisu... Žasnu nad tím, jak lidé platí částky za opravy, které se přibližují cenám těch vozů? A kdyby to alespoň udělali pořádně...
Jinak k tomu autorizovanému servisu... Žasnu nad tím, jak lidé platí částky za opravy, které se přibližují cenám těch vozů? A kdyby to alespoň udělali pořádně...
BES - běs
Jo,taky jsem se mu divil proč to dával do Forda,jenže prej zkoušel původně neautorizovanej a tam to načetli a začali na něj chrlit hausnumera co musí všechno vyměnit,a kolik to bude stát,že si říkal že radši zajde do forda a obětuje třeba desítku navíc,ale bude za to mít záruku a nový originál díly ...dopadlo to trošku jinak,no
Jinak já to tady uváděl hlavně jako příklad toho,že je rozdíl mezi Transitem roku 99,pro toho je 300 000km celkem v pohodě,ano,nějaké to opotřebení se projeví,ale bez vážných problémů,kdežto Transit r.v.2005 už s tím má problémy,a to celkem takové že to prostě nejede a vyžaduje pořádný investice

Jinak já to tady uváděl hlavně jako příklad toho,že je rozdíl mezi Transitem roku 99,pro toho je 300 000km celkem v pohodě,ano,nějaké to opotřebení se projeví,ale bez vážných problémů,kdežto Transit r.v.2005 už s tím má problémy,a to celkem takové že to prostě nejede a vyžaduje pořádný investice

Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu

- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10938
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host