Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Ano,je to teplotní čidlo klimy,je pod tím malý motorek s vrtulkou a uvnitř je čidlo,doporučuju opatrně mřížku nožem zepředu vyloupnout,pod ní jsou dva šroubky a po odšroubení motorek vyndat a vyluxovat,nebo vyfoukat vzduchem,vyčistit...
Vždycky nahlas vrčí jak je obalený prachem a čidlo je obalené taktéž
Vždycky nahlas vrčí jak je obalený prachem a čidlo je obalené taktéž
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Ano,jednička a dvojka ukazuje tlak v jednotlivých okruzích na střídačku,a přesný tlak máš v menu palubního počítače...
To nad hlavou řidiče je požární hlásič,detekuje kouř,a začne pípat,pozor je v něm 9V baterie,která se musí občas měnit a když na něm zmáčkneš takové průhledné tlačítko a chvilku podržíš,měl by zapípat,to je test funkčnosti.
Ty tlačítka vezmeme popřadě zleva doprava tak jak jsou
První spínač
Režim power,maximální výkon,pod ním odpojení převodovky od diferenciálu,v případě poruchy vozu a zablokování převodovky...
Druhý spínač
Manévrovací režim pro couvání k rampě,při neutrálu zmáčkneš,chviličku podržíš a rozsvítí se šipka nahoru,zvednou se otáčky motoru,je to pro manévrování ,couvání do řady,na rampu,atd... nepouští úplně do záběru spojku a rozjéždí se na jedničku,je to šikovná věc i pro zapřahání,používám to často
Dole vyproštovací režim,když zapadneš,tak máš možnost po zapnutí tohoto,auto "rozhoupat" a vyjet,ale zatím jsem to nezkoušel.
Třetí spínač
tohle jsem zatím nepoužil,ale je to nastavení chytrého tempomatu,těmi tlačítky zvětšuješ a zmenšuješ rozsah o kolik ti může padnout rychlost v kopci a nebo naopak o kolik se ti může rozjet auto z kopce na tempomat,než se zapne motorovka...
Nastavíš si tam třeba 80km/h +6 a -6km,to znamená že po rovině šviháš 80,v kopci zpomalí třeba až na 74km/h a z kopce tě pustí na 86km/h,než začne brzdit motorovkou či retardérem.
a 12V je jasný
To nad hlavou řidiče je požární hlásič,detekuje kouř,a začne pípat,pozor je v něm 9V baterie,která se musí občas měnit a když na něm zmáčkneš takové průhledné tlačítko a chvilku podržíš,měl by zapípat,to je test funkčnosti.
Ty tlačítka vezmeme popřadě zleva doprava tak jak jsou
První spínač
Režim power,maximální výkon,pod ním odpojení převodovky od diferenciálu,v případě poruchy vozu a zablokování převodovky...
Druhý spínač
Manévrovací režim pro couvání k rampě,při neutrálu zmáčkneš,chviličku podržíš a rozsvítí se šipka nahoru,zvednou se otáčky motoru,je to pro manévrování ,couvání do řady,na rampu,atd... nepouští úplně do záběru spojku a rozjéždí se na jedničku,je to šikovná věc i pro zapřahání,používám to často
Dole vyproštovací režim,když zapadneš,tak máš možnost po zapnutí tohoto,auto "rozhoupat" a vyjet,ale zatím jsem to nezkoušel.
Třetí spínač
tohle jsem zatím nepoužil,ale je to nastavení chytrého tempomatu,těmi tlačítky zvětšuješ a zmenšuješ rozsah o kolik ti může padnout rychlost v kopci a nebo naopak o kolik se ti může rozjet auto z kopce na tempomat,než se zapne motorovka...
Nastavíš si tam třeba 80km/h +6 a -6km,to znamená že po rovině šviháš 80,v kopci zpomalí třeba až na 74km/h a z kopce tě pustí na 86km/h,než začne brzdit motorovkou či retardérem.
a 12V je jasný
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Ten první máš špatně
U mě po zmáčknutí OFF nedojde k odpojení převodovky, ale k vypnutí EKO REŽIMU, to znamená, že auto třeba na dálnici neplachtí a pár drobností.
U mě po zmáčknutí OFF nedojde k odpojení převodovky, ale k vypnutí EKO REŽIMU, to znamená, že auto třeba na dálnici neplachtí a pár drobností.
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
Dneska na nejdéle sloužící sklopce na Bkomu, ale zas S2 a má bordmatika a palubku ve (dřevě) jede jak drak
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host