Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Já si moc nedovedu představit, že by to bylo nějak jinak než novodobé Rko.. bude to od něčeho sériového odvozené a navazovat to na tradiční model - ale to se děje v Itálii a Anglii s Lanciemi, Alfami a podobně dnes a denně.
Jinak Filip to napsal hezky, ale berte to tak, že člověk co má těch kýžených 2,7míče našetřených na účtě a rozhodovat se co s nimi, bohužel nebude v žádném případě cílová skupina tohohle auta. To si koupí buď někdo o dost bohatší z recese nebo si to lízne někdo na firmu a podobně.
Ale jo, jedna cesta je třeba koenigsegg, nebo ariel atom, zonda - a nebo třeba tradiční caterham - který není v ničem nejlepší, není luxusní, není ani pohodlný - ale je to prostě styl, zážitek z jízdy, svátek se v tom autě projet. A to je podle mě dnes cesta - výjimečnost. velký problém bude ale český trh, který je bohužel pro tenhle případ moc malý...
Retro je přece dnes in, a ''český věci'' tady u nás taky.
Jinak Filip to napsal hezky, ale berte to tak, že člověk co má těch kýžených 2,7míče našetřených na účtě a rozhodovat se co s nimi, bohužel nebude v žádném případě cílová skupina tohohle auta. To si koupí buď někdo o dost bohatší z recese nebo si to lízne někdo na firmu a podobně.
Ale jo, jedna cesta je třeba koenigsegg, nebo ariel atom, zonda - a nebo třeba tradiční caterham - který není v ničem nejlepší, není luxusní, není ani pohodlný - ale je to prostě styl, zážitek z jízdy, svátek se v tom autě projet. A to je podle mě dnes cesta - výjimečnost. velký problém bude ale český trh, který je bohužel pro tenhle případ moc malý...
Retro je přece dnes in, a ''český věci'' tady u nás taky.
Nevím co máš na mysli tím slůvkem absolutní... Jakože podívej, já nejsem žádný blázen, abych si myslel že auto co postavíš na koleně můžeš přihlásit do normálního provozu. Ani neznám jaké jsou současné požadavky a podobně. Ale zároveň vím, že jinde v EU (třeba v té Anglii) to jde - jak píše i Marley, ty auta vypadají jako originály a můžou jezdit po silnicích, netuším co splňují nebo ne, jak se dostaly do provozu, ale nějak se tam dostat musely. A pokud bych teda neměl bájit o Anglii ... co třeba české vozy Bureko? Náhrady Hummeru? Jejich cena není tak závratná na to že se jedná o kusovou výrobu (okolo 4mil kč tuším), jak se tyto auta dostaly na silnice? ( http://www.bureko.cz/cs/ )
Uvádím jen příklad, že jinde jsem už takové pokusy viděl a právě proto si myslím, že nějaká cesta se najít dá... Já to naopak cítím tak, že kdyby to mělo tvar jen vzdáleně připomínat, tak to nebude mít smysl dvojnásob. Nevidím v tom naději na úspěch, ale to asi i proto, že se mi takové "facelifty legend" často moc nelíbí a spíše by mě to zklamalo...
Uvádím jen příklad, že jinde jsem už takové pokusy viděl a právě proto si myslím, že nějaká cesta se najít dá... Já to naopak cítím tak, že kdyby to mělo tvar jen vzdáleně připomínat, tak to nebude mít smysl dvojnásob. Nevidím v tom naději na úspěch, ale to asi i proto, že se mi takové "facelifty legend" často moc nelíbí a spíše by mě to zklamalo...
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: stř črc 11, 2012 10:07 am
- Bydliště: Kopřivnice-Lubina
- Kontaktovat uživatele:
Nové číslo Kopřivnických novin zveřejnilo vyjádření Tatra Trucks k replikám osobních vozů:
http://www.koprivnice.cz/index.php?tema ... anek=21827
http://www.koprivnice.cz/index.php?tema ... anek=21827
Návody pro renovátory? A kdo to bude dělat? Doufám, že ne sám pan kurátor muzea v Kopřivnici? No to by to dopadlo, umí tak akorát ty exponáty kurvit A už vidim, jak budou někomu kecat do toho, jak má vypadat jeho veterán - bylo by skvělé, kdyby ta auta vypadala jak mají a osobně bych byl i pro, ale jednou jsou ta vozidla v soukromých rukou a tím je řečeno vše. Pokud to ale myslí tak, že renovátorům budou poskytovat obrazovaou a výkresovou podporu, pak to jedině kvituji, bohužel se obávám, že to tak nebude a pokud ano, tak za tažký prachy...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti