
Marley se chtěl jenom na něco zeptat, od toho je tu přece "Liazácká hospoda"
Pokud by nějaký subjekt (ať už Tedom jako vlastník dokumentací a technologií nebo kdokoliv jiný) vyhodnotil, že situace na trhu je taková, že by výroba byla úspěšná, určitě nemusejí stavět novou továrnu, ale mohou využít stávající výrobní prostory a technologie stejně jako CSG v případě Avie. Určitě by se nejednalo o "tisícovky nových Liazů", ale spíš o malosériovou výrobu a zaplňování oblastí, kterými se velcí výrobci nezabývají.

Jako příklad mně napadá nákladní automobil poháněný zemním plynem. S tímto pohonem mají v Jablonci nad Nisou zkušenosti, mají ho odzkoušený, velcí výrobci do toho (zatím) moc nejdou. A pokud by tupá evropská pakáž prosadila zhovadilost v podobě Euro 7, tak by takový náklaďák pro začátek třeba jen v komunálním sektoru mohl být úspěšný.
Tak asi tak za mne.

Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!