Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 151
- Registrován: čtv pro 19, 2013 1:28 pm
- Bydliště: žatec
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobové fotky
Pekne fotky máš viac?
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobové fotky
na FB se objevili fotky T148 cisteren pro tehdejší sovětskou misi v Afganistánu, s nádržemi, které dělali na místě.
Ivan Nôta:
Československé nákladné vozidlá Tatra 148 v Kábule (Afganistan); podvozok bol vybavený požadovanou nadstavbou, v tomto prípade nádržami. Fotografia vznikla v čase sovietskej invázie do Afganistanu v roku 1981, kedy si ČSSR muselo plniť povinnosti a záväzky, vyplývajúce nielen zo zmlúv RVHP, ale tiež Varšavskej zmluvy. Keďže ZSSR počas vojny nedisponoval požadovaným množstvom vozidiel Kraz a Ural so špeciálnymi nadstavbami, obrátil sa o pomoc na jedného z najkvalitnejších výrobcov nákladnej techniky východného bloku - Československo.
viz odkaz:
https://www.facebook.com/photo?fbid=102 ... 3404283976
+ video T815 AFG https://www.youtube.com/watch?v=Z-fPsnf ... 80VaJe_wKA
Při hledání jakýchkoliv informací internet mlčí, ale téma mě zajímá, tak zkusím něco dále vyhledat. Zatím se mi podařilo najít "jen" tehdějí propagační cestu T138 z r.1968 do Afganistánu, s pěkným logem. A jedna T111, neznámý rok (alespon pro mě).
Dávám i sem i pro Tatrováky, kteří nemají FB.
Ivan Nôta:
Československé nákladné vozidlá Tatra 148 v Kábule (Afganistan); podvozok bol vybavený požadovanou nadstavbou, v tomto prípade nádržami. Fotografia vznikla v čase sovietskej invázie do Afganistanu v roku 1981, kedy si ČSSR muselo plniť povinnosti a záväzky, vyplývajúce nielen zo zmlúv RVHP, ale tiež Varšavskej zmluvy. Keďže ZSSR počas vojny nedisponoval požadovaným množstvom vozidiel Kraz a Ural so špeciálnymi nadstavbami, obrátil sa o pomoc na jedného z najkvalitnejších výrobcov nákladnej techniky východného bloku - Československo.
viz odkaz:
https://www.facebook.com/photo?fbid=102 ... 3404283976
+ video T815 AFG https://www.youtube.com/watch?v=Z-fPsnf ... 80VaJe_wKA
Při hledání jakýchkoliv informací internet mlčí, ale téma mě zajímá, tak zkusím něco dále vyhledat. Zatím se mi podařilo najít "jen" tehdějí propagační cestu T138 z r.1968 do Afganistánu, s pěkným logem. A jedna T111, neznámý rok (alespon pro mě).
Dávám i sem i pro Tatrováky, kteří nemají FB.
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobové fotky
Ta druhá 815 je něco jako byla 148 Arktik?
Dík za osvětu
Dík za osvětu
Re: Dobové fotky
To je arktik - T815 S1A.
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti