Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
Michi
- Příspěvky: 1280
- Registrován: čtv kvě 07, 2009 7:05 pm
- Bydliště: Rousínov (Vyškov)
Příspěvek
Tak to jsme na tom skoro stejně
No zapomínám. Ale jsem si jist, že kdybych to měl předsebou, tak na to přijdu.
S tím rychloupínákem by jsi mi udělal velkou radost...

čtv pro 24, 2020 8:32 am
-
koprkam
- Příspěvky: 317
- Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
- Bydliště: Buková
Příspěvek
Tak včera jsme konečně měli čas a udělali STKčko. Odhalili jsme dva problémy.
- budík teploty vody se drží na 100°C, problém s tím nebýval, ale i tak si myslím, že je problém v elektrice, protože na motoru jsme mohli udržet ruku, problém s tím nebyl. Myslíte, že by to mohlo souviset s tím, že jsme na expanzku dali místo víčka, který nemělo vůbec pružinu a klobouček, kterej drží v systému tlak, víčko s tímhle kloboukem? Jinak těch 100°C to drží bez závislosti na zatížení motoru.
- No ale nejzásadnější problém, když je úplně vyfouklej vzduch na dvojitou nulu, tak se opět fouká prvně ten spodní budík, ten se nafoukne třeba na pět, ale dál ani ranu. Jinak ten horní, zadní vzdušník je úplně prázdnej. Nesetkali jste se s tím někdo? Stačí párkrát šlápnout na pedál brzdy a je to cajk. Teda pokud není zapřáhnutej vlek, tam nepomůže asi svěcená voda. Leda odpojit hadice, nafoukat auto a pak pokračovat ve foukání vleku. Jinak brzdič vleku je novej asi dva roky, moc teho nenajezdil, čtyřcesťák a přepouštěcí ventil jsem kupoval v létě.
stř led 06, 2021 5:30 am
-
peter gasparovic
- Příspěvky: 4527
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Příspěvek
Zdravím ťa. S tým vzduchom som to mal na tatre tahaci stejne. Auto nafukalo na 6,5 a ďalej nič. Vyšla päť na brzde a ok, pri navese odpojiť hadice, auto na fúkať, zapojiť hadice a držať autu vyššie otáčky. Problém bol v tých osich hniezdach,, mam 2 vedľa seba, jak sa na tom vzduch reguluje. Sú v tom také plste a tie to ucpu.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
stř led 06, 2021 10:02 am
-
red.bill
- Příspěvky: 195
- Registrován: sob dub 12, 2014 6:55 pm
- Bydliště: Mrklov
Příspěvek
Liána origo žádný pořádný odlučovač neměla. Co tam má ale koprkam nevím. Zkusil bych nafoukat auto z jinýho zdroje(nejlíp napojeným za redukčákem) ať vyloučíš závadu jinde...
K tý teplotě mrkni na kostru u budíku, mohl ti odpadnout konektor.
stř led 06, 2021 2:55 pm
stř led 06, 2021 8:52 pm
-
vodic216
- Příspěvky: 617
- Registrován: sob lis 10, 2012 6:46 pm
- Bydliště: Martin
Příspěvek
Koprkam: Problem byva casto v ukostreni pristrojovky a teda aj teplomera.
stř led 06, 2021 10:09 pm
-
Michi
- Příspěvky: 1280
- Registrován: čtv kvě 07, 2009 7:05 pm
- Bydliště: Rousínov (Vyškov)
Příspěvek
To Wabco si sežeň starší, není to tak drahý a ušetří ti to spoustu dalších problémů.
Pokud to nefouká do vzduchojemu, kam se tedy ten vzduch ztrácí? Tím začni a uvidíš.
stř led 06, 2021 10:10 pm
-
koprkam
- Příspěvky: 317
- Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
- Bydliště: Buková
Příspěvek
To je právě to. On ten vzduch nevím, kam se ztrácí. Teda když je pak nafoukaný na osm, tak fouká takovej ten odpouštěcí ventil mezi zadníma brzdovejma válcama, ale zase né nijak brutálně, on fouká takřka neznatelně. Takhle slyšitelně nikde nic neuniká, ale mrknu na to. Jinak díky za typ na to ukostření, zkusím na to mrknout.
čtv led 07, 2021 8:15 am
-
Michi
- Příspěvky: 1280
- Registrován: čtv kvě 07, 2009 7:05 pm
- Bydliště: Rousínov (Vyškov)
Příspěvek
Někam jít musí, pokud ho kompresor dodává. Sáhni na ten regulátor jestli z něho neutíká vzduch. Stačí ho ucpat rukou a uvidíš. Pokud ne, do fixírky jarovou vodu a projdi celé auto. Musel by si mít únik jako prase, třeba i víc míst. A jde ještě o ten kompresor. Zkus místo něho připojit normálně dílenský a uvidíš jak se to plní.
Mezi brzdovými válci? Co přesně myslíš? Ale ani tak by neměl. Není to jen výdech z válců? Že by ti propouštěli válce?
čtv led 07, 2021 10:22 am
-
Melda
- Příspěvky: 630
- Registrován: čtv úno 14, 2008 8:16 am
- Bydliště: Na severu
Příspěvek
Já tam nabastlil hen ten oný. Čína za pár šlupek.

čtv led 07, 2021 2:56 pm
-
red.bill
- Příspěvky: 195
- Registrován: sob dub 12, 2014 6:55 pm
- Bydliště: Mrklov
Příspěvek
Patrně myslí vyfukovací ventil, ten je v okruhu ručky. Při jejím zabrzdění ujde vzduch jím a nejde přes páku v boudě. Mnohy je ale ten ventil vyhozenej a místo něj jen téčko... Ať to zkusí nafoukat z jinýho zdroje jsem mu psal hned nazačátku, aspoň vyloučí závadu jinde. Klidně může mít někde nějaký únik vzduchu a kompresor už nejde jak za mlada a může to blbnout...
Něco podobnýho mám na tatře co s ní občas jezdím, v řiti jeden pružiňák a pokud použiješ naráz nožní i ruční brzdu začne procházet a nejsi schopnen auto nafoukat. Jen když utáhneš ručku, nafoukáš do plna, povolíš ručku, prudce prošlápneš nožní a pružiňák přestane fičet... Snad se už konečně dojezdí ať je čas to vyměnit...
čtv led 07, 2021 3:50 pm
-
koprkam
- Příspěvky: 317
- Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
- Bydliště: Buková
Příspěvek
Díky borci, zkusím to, ale až potaje. Sněží mi do dílny

Jo myslím takovej ten krám mezi válcama. Pokud válce propouští, to by mě mrzelo, protože jsou daný repasovaný, ale co bych nadělal?
Díval jsem se, že máme podobnou barvu na kabině

pát led 08, 2021 4:31 am
-
Melda
- Příspěvky: 630
- Registrován: čtv úno 14, 2008 8:16 am
- Bydliště: Na severu
Příspěvek
Jo je hodně té mé podobná. Moje skončila někde v Lidečku.

pát led 08, 2021 3:26 pm
-
HoKl
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv úno 11, 2021 4:01 pm
Příspěvek
Zdravím všechny příznivce LIAZ. Chtěl bych se zeptat zkušenějších, zda je možné nějak “přidat na čerpadle” aby nemuselo ven?
Předem díky za vaše odpovědi. HoKl
úte úno 23, 2021 1:15 pm
-
koprkam
- Příspěvky: 317
- Registrován: čtv říj 27, 2016 8:08 pm
- Bydliště: Buková
Příspěvek
Co si od toho slibuješ? Vzhledem k čím dál přísnějším EK bych se na to vyprdl, mohlo by se ti to vymstít.
pát dub 02, 2021 11:06 am
Zpět na „LIAZ“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host