Tu je to vysvetlené, zadáva sa len krajina výjazdu.
https://www.proficars.sk/novinky/viete- ... a-2022/715
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Policajti sú hovedá, dalo sa čakať, že hneď za to budú dávať pokuty
https://40ton.net/1001-euro-za-brak-wpi ... -juz-kary/
tu sa píše o nejakom preukazovaní QR kódom a hneď sa vyhrážajú pokutou.
https://40ton.net/nowe-zasady-delegowan ... -kontroli/
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika předpisů a nařízení v nákladní dopravě.
Šikovný odkaz, jen přeloženo do češtiny "krajina výjazdu = země vjezdu"... Ohledně těch smarttachografů 1. generace mi to potvrdili i z Česmadu - překročení hranic je třeba zadávat i do těchto přístrojů přes to, že již uchovávají GPS data a při kontrole lze dobu přejezdu čáry celkem dobře dopočítat...
Tachografy 2. generace byly schváleny teprve v půli loňského roku a nevím, jestli už je někdo vůbec vyrábí...
Kontroly se i díky registracím v IMI hodně zjednoduší a brzy začnou padat pokuty i za odměňování řidičů a dodržování minimálních mezd...
Re: Problematika předpisů a nařízení v nákladní dopravě.
Pokutam za mzdy nevěřím. Mám papir do francie že beru prumerne 1600e bez diet. To sem bez diet nikdy neměl. Ridici od nás desitky kontrol a vždy to bylo v pořádku. Asi si vytisknu i výplatní pásky, ale francouz to česky číst nebude.
Re: Problematika předpisů a nařízení v nákladní dopravě.
Pokuty za mzdu určite budú, ale stane sa s toho rovnaké divadlo ako pokuty za 45hodinový víkend v aute. Každým rokom nomádov s východnej Európy na cestách pribúda, firmy ako je tá moja každým rokom rastú, každým rokom 45hodinové víkendy v aute robí viac a viac šoférov. Keď vravím divadlo, tak tým myslím, že každý týždeň pár šoférov odchytia, v médiach sa o tom objavia články, napíše sa o vysokých pokutách a to je všetko. Na celkový výsledok a boj s neférovou prácou to má asi taký výsledok ako keď slona raz za mesiac poštípe komár.
Re: Problematika předpisů a nařízení v nákladní dopravě.
to sof:
Ve většině názorů stojíme proti sobě, ale v tomto s tebou na 150% souhlasím.
Ve většině názorů stojíme proti sobě, ale v tomto s tebou na 150% souhlasím.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika předpisů a nařízení v nákladní dopravě.
wckr: Je pochopitelné, že nevěříš "pokutám za mzdy", když s sebou vozíš zfalšovaný papír o výši mzdy a při kontrole budeš tvrdit, že informace na něm jsou pravdivé. Tím je kontrola na silnici ukončena...
Při hloubkových kontrolách orgány vyžadují od zaměstnavatele, kromě jiného, i zaslání výplatních pásek a dokladů o vyplacení mezd (bankovní výpisy apod.). V budoucnu si určitě takové informace zjistí/ověří úřady i mezi sebou třeba podle skutečných odvodů na sociálním pojištění, pokud se tak neděje už dnes...
Při hloubkových kontrolách orgány vyžadují od zaměstnavatele, kromě jiného, i zaslání výplatních pásek a dokladů o vyplacení mezd (bankovní výpisy apod.). V budoucnu si určitě takové informace zjistí/ověří úřady i mezi sebou třeba podle skutečných odvodů na sociálním pojištění, pokud se tak neděje už dnes...
Re: Problematika předpisů a nařízení v nákladní dopravě.
Chudáci řidiči, BUZERACE která nemá smysl, ještě že letos po třicet idvou letech zavírám šapito a budu se v klidu dívat jak svět spěje do PRD....
Re: Problematika předpisů a nařízení v nákladní dopravě.
Dobrý deň. Môžem poprosiť o radu. Robím turnus 3+1. Prvý týždeň som mal skratenu TDO,druhý týždeň som mal tiež skratenu TDO a začal som smenu v sobotu večer o 22:00 šiel som z GB do F kde som musel čakať a v pondelok som mal spravenú ďalšiu 24ku musím teraz začať pauzu (3 týždeň v piatok) 22:00? Tacho mi ukazuje ze začať TDO V sobotu ráno v 4:00 cca neviem prečo.
Ďakujem pekne za odpoveď.
Ďakujem pekne za odpoveď.
Re: Problematika předpisů a nařízení v nákladní dopravě.
Ak si začal v sobotu 22:00, pauzu treba začať do piatku 22:00. Prečo tachograf píše 4:00 neviem. Ani s piatkom o 22:00 to nemusí byť jednoduché- vysvetlenie v odkaze
https://www.cspsd.cz/1033-tydenni-odpoc ... -ted-jinak
https://www.cspsd.cz/1033-tydenni-odpoc ... -ted-jinak
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti