Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Pavel Bíteš, david, mili
Nabízíme práci pro řidiče MKD
Zdravím,
hledáme řidiče C+E v mezinárodní dopravě (celá EU) . Nabízíme kvalitní a stabilní zaměstnanecké prostředí,, mladý vozový park, zácvik pro získání praxe, stálou práci, získání průkazu ADR.
Firma Šmídl s.r.o. s pobočky Hořovice, Kutná Hora, Vysoké Mýto, Brno.
Platební průměr 37-39.000 Kč.
Celá ČR, pouze seriózní zájemci.
Více info na tel 725 267 629 p. Nováková nebo SZ.
hledáme řidiče C+E v mezinárodní dopravě (celá EU) . Nabízíme kvalitní a stabilní zaměstnanecké prostředí,, mladý vozový park, zácvik pro získání praxe, stálou práci, získání průkazu ADR.
Firma Šmídl s.r.o. s pobočky Hořovice, Kutná Hora, Vysoké Mýto, Brno.
Platební průměr 37-39.000 Kč.
Celá ČR, pouze seriózní zájemci.
Více info na tel 725 267 629 p. Nováková nebo SZ.
Naposledy upravil(a) DJabell dne stř říj 08, 2014 8:27 pm, celkem upraveno 1 x.
Mě by zajmalo co je 2.20 za km špatné??? ad mluvím ským mluvím, tak vedsina lidi me rekne ze delaj za 33 a maj v tom vejkend, ty co nemaj vejkend maj 28, viz kluk co ted stoji zamnou, ja mam taky 2.20, a vejkendy volny, no ted teda prijedu v 6 ráno, za 10 000 mas skoro 32 pri 2.20 a zakladu. 22 000 + 9 800.. a 10 tisíc najedeš vždy
-
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon pro 13, 2010 9:58 pm
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Beden
promiň ale musím reagovat ale 22 000 + 9 800 = 31800,- za 20 dnů v práci to možná ano ale vidím jak todle tak maj a to si říkám že je opravdu podlaha za co jsem ochoten do tý boudy vlízt a říkám si pokaždý že za ty prachy že se rači nato ne...ru a to ve dvojce nalítáme tak 15000km měsíčně takřka žádný prostoje a když tak placené zbytek jsem doma co parkujou kluci jezděj takřka to samé a maj o trojku víc a taky kluci od nich odcházej a tobě se zdá todle slušnej kšeft no sem zjedavej aš tě nechaj venku vyhnít zadara jak budeš spokojenej
re
Nevím proč se někdo dokáže "upsat" za kilometry. Vždyť tím sám sebe nutíš jezdit doslova na doraz a když se dispo "dobře nevyspí", tak ti dokáže zničit výplatu ze dne na den. Nedej bože, když máš něco na hranici možností, tak to pak porušíš cokoli jen proto, že tě "motivuje" snaha nepřijít o peníze a když je na dispu někdo zkušený, pak ti dokáže dávat právě takovou práci, abys tohle dilema řešil a často. Pokud to pak řešíš v rámci rozumu, tak tím "poškodíš" zájmy firmy a příště si buď někde počkáš na další nakládku a nebo dostaneš práci, kde víc prostojíš na nakládce či vykládce a nenajedeš potřebné kilometry. Tahle metoda "přivede k rozumu" mnoho řidičů a na to dispo hřeší ................. Jediný, kdo může říci, že jezdit za kilometry se vyplatí, je ten, kdo jezdí linku a má jistotu, že jej nakládka či vykládka výrazně nezdrží. Tohle je prostě krásná zbraň, jak z řidiče uděla nevolníka a pokud má rodinu, hypotéku .....tak je pod tlakem, který jej nutí i přes vědomí rizika jít až za hranu. Stejný názor mám i na ježdění za podíl na fakturaci ............jen málo firem dá řidiči možnost do fakturace "vidět" a kdo někdy podnikal, tak ví, že rozumná firma si tato data chrání. Není tedy důvod řidiči sdělovat kam a za kolik .........buď ber a mlč a nebo jdi ............ Přesto se najse dost takových, kteří tohle obhajují, ale asi proto, že jim sttačí co dostanou a firma si mne ruce, kolik na tomhle systému vydělává. Važte si sami sebe a nebuďte jen tou "poslední součástkou" v autě. Řidičů je den ze dne méně a tak hlavu vzhůru, mělo by být jen líp .............
Wlastimil to dobře napsal,má pravdu.Já bych zavedl metodu,že řidič například nepůjde za danou práci pod 35tis korun stim že bude placený od km.Pokud dispeceri nedokážou hledat praci tak aby se do tech 35tis řidič vešel a bude mu vyplata delat 33tis např.Tak to firma musi dorovnat ze svyho na tech 35tis at si to vemou klidně od dispečerů.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host