Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe
schema řazení ACTROS
Ahoj mohl by mě někdo napsat nebo nakraslit jakse řadi v actrosu měl bych v něm dělat autoškolu a ať nejsem uplně blbej abych aspoň něco věděl diky
Tak to o nom vazne vela nevies, lebo cestne actrosy, actrosy MP1 aj actrosy MP2 maju bud poloautomaticku alebo automaticku prevodovku systemu Telligent a teda mas tam iba taky joystick, ktorym volis vyssi alebo nizsi prevodovy stupen a po zosliapnuti spojky prevodovka zvoleny stupen zaradi. Automatika funguje sama, ale opat mas moznost zasiahnut rovnako joystickom. Plus funkcia neutral a spiatocka, najnovsie modely uz su vybavene dalsimi funkciami ako Ecoroll na dojazd ku krizovatke alebo rychle prepinanie stupna vpred a vzad na rozkolisanie vozidla atd, ale v autoskole asi najnovsie plne vybavene auto mat nebudete. Mozno ano, neviem.
Lubo
Prepac, ale ja som napisal ze cestne actrosy a cestne actrosy MP1 maju Telligent, do cestnych sa poloautomat s joystickom dodaval seriovo a len na specificku objednavku zakaznika sa dala zabudovat manualna prevodovka, u stavebnych truckov je to ine, pretoze stavebne trucky actros a actros MP1 mali seriovo manualnu prevodovku s klasickou pakou zaradovania prevodovych stupnov a dali sa ale vybavit aj rovnakym systemom Telligent a joystickom. Ja som nenapisal, ze actrosy s klasickou pakou nie su, ale ze cestne actrosy boli seriovo s joystickom a teda s manualom ich je malo. Inac myslim ze u manualu je tam kulisa zaradovania dvojite H, ak ma niekto priamo skusenosti s takymto vozidlom, nech to upresni. A skolak by sa mohol ozvat, ked uz chodi na jazdy, ake auticko to vlastne kociruje.
Lubo
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
při koupi byla
u řazení jakého koli typu actrosu byla možnost volby. máme s inteligentem jak silniční 2002 tak terénní 2000 podvozek. u prvních typů žádný volby na rozhoupání nebyly. mam pocit že fofr klacek byl dokonce za příplatek . schema řazení nevim , naposled jsem měl normální řazení v tatře. pak dva actrosy s timhle nesmyslem a ted automat
jinak v actrosu bylo klasický řazení dvojtym H , ale nejsem si jistej nikdy jsem s takovym autem nejel
u řazení jakého koli typu actrosu byla možnost volby. máme s inteligentem jak silniční 2002 tak terénní 2000 podvozek. u prvních typů žádný volby na rozhoupání nebyly. mam pocit že fofr klacek byl dokonce za příplatek . schema řazení nevim , naposled jsem měl normální řazení v tatře. pak dva actrosy s timhle nesmyslem a ted automat
jinak v actrosu bylo klasický řazení dvojtym H , ale nejsem si jistej nikdy jsem s takovym autem nejel
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
máš to zde , mělo by to stačit
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... &start=225
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... &start=225
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host