Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe

Odpovědět
školak
Příspěvky: 1
Registrován: pát čer 06, 2008 4:15 pm

schema řazení ACTROS

Příspěvek

Ahoj mohl by mě někdo napsat nebo nakraslit jakse řadi v actrosu měl bych v něm dělat autoškolu a ať nejsem uplně blbej abych aspoň něco věděl diky :lol: :lol: :oops: :oops:
pát čer 06, 2008 7:09 pm

mbactros
Příspěvky: 46
Registrován: úte dub 29, 2008 11:26 am
Bydliště: Presov, SR

Příspěvek

Tak to o nom vazne vela nevies, lebo cestne actrosy, actrosy MP1 aj actrosy MP2 maju bud poloautomaticku alebo automaticku prevodovku systemu Telligent a teda mas tam iba taky joystick, ktorym volis vyssi alebo nizsi prevodovy stupen a po zosliapnuti spojky prevodovka zvoleny stupen zaradi. Automatika funguje sama, ale opat mas moznost zasiahnut rovnako joystickom. Plus funkcia neutral a spiatocka, najnovsie modely uz su vybavene dalsimi funkciami ako Ecoroll na dojazd ku krizovatke alebo rychle prepinanie stupna vpred a vzad na rozkolisanie vozidla atd, ale v autoskole asi najnovsie plne vybavene auto mat nebudete. Mozno ano, neviem.
Lubo
sob čer 07, 2008 7:27 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

Ty o tom taky asi vela nevis pane.. protoze do MP1 se daval i normalni "klacek" Ale se schematem bohuzel neporadim =(
pát črc 04, 2008 11:37 pm

mbactros
Příspěvky: 46
Registrován: úte dub 29, 2008 11:26 am
Bydliště: Presov, SR

Příspěvek

Prepac, ale ja som napisal ze cestne actrosy a cestne actrosy MP1 maju Telligent, do cestnych sa poloautomat s joystickom dodaval seriovo a len na specificku objednavku zakaznika sa dala zabudovat manualna prevodovka, u stavebnych truckov je to ine, pretoze stavebne trucky actros a actros MP1 mali seriovo manualnu prevodovku s klasickou pakou zaradovania prevodovych stupnov a dali sa ale vybavit aj rovnakym systemom Telligent a joystickom. Ja som nenapisal, ze actrosy s klasickou pakou nie su, ale ze cestne actrosy boli seriovo s joystickom a teda s manualom ich je malo. Inac myslim ze u manualu je tam kulisa zaradovania dvojite H, ak ma niekto priamo skusenosti s takymto vozidlom, nech to upresni. A skolak by sa mohol ozvat, ked uz chodi na jazdy, ake auticko to vlastne kociruje.
Lubo
ned črc 13, 2008 12:36 pm

mates
Příspěvky: 4115
Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
Bydliště: Budilov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

při koupi byla
u řazení jakého koli typu actrosu byla možnost volby. máme s inteligentem jak silniční 2002 tak terénní 2000 podvozek. u prvních typů žádný volby na rozhoupání nebyly. mam pocit že fofr klacek byl dokonce za příplatek . schema řazení nevim , naposled jsem měl normální řazení v tatře. pak dva actrosy s timhle nesmyslem a ted automat :savle:
jinak v actrosu bylo klasický řazení dvojtym H , ale nejsem si jistej nikdy jsem s takovym autem nejel
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
ned črc 13, 2008 3:52 pm

Uživatelský avatar
Esprit
Příspěvky: 359
Registrován: úte pro 18, 2007 2:13 pm
Bydliště: Přerov

Příspěvek

Mam jezdit s Mercikem s tim razenim nahoru , dolu- takova ta paka na sedacce, vsak vite. Jak se s tim dela? A nejaky vychytavky, zaludnosti od nekoho kdo s tim ma praxi.
ObrázekObrázek
úte srp 05, 2008 6:46 pm

mates
Příspěvky: 4115
Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
Bydliště: Budilov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
úte srp 05, 2008 7:11 pm

Uživatelský avatar
Esprit
Příspěvky: 359
Registrován: úte pro 18, 2007 2:13 pm
Bydliště: Přerov

Příspěvek

bezva dik.
ObrázekObrázek
úte srp 05, 2008 7:16 pm

Masi
Příspěvky: 1281
Registrován: pát črc 16, 2010 9:08 pm
Bydliště: Svinčany

Příspěvek

no my máme MP2 co měl polskej Willi betz a tam je taky fofr a ne pádlo:)
stř led 05, 2011 6:10 pm

pumpar
Příspěvky: 102
Registrován: sob bře 28, 2009 8:21 pm
Bydliště: Ostroměř

Příspěvek

Máme na firmě oboje,mě přijde lepší ten poloautomat,protože u
manuálu se na palubovce kolegovi nezobrazují,zvolené rychlosti,ale třeba je jen něco špatně :roll:
pát led 21, 2011 8:42 pm

Masi
Příspěvky: 1281
Registrován: pát črc 16, 2010 9:08 pm
Bydliště: Svinčany

Příspěvek

to Pumpar: je to zvyku, já zkusil obojí a víc mi sedl zase ten fofr klacek, jediné co mi na tom nad vadilo, bylo to, když jsem chtěl přejít na velkou řadu, tak je to že ji musel lovit až někde u spolujezdce:)))
sob led 22, 2011 9:59 am

Odpovědět

Zpět na „MERCEDES - BENZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host